domingo, 21 de diciembre de 2014

Agurra...

Besterik gabe, nire teoriako azken hausnarketa eta iruzkina izango da. Beste iritzitan esan dudan moduan, uste dut ikasgai interesgarria izan dela eta gure ogibiderako oso aproposa eta  beharrezkoa dela. Ikasgaian ez dugu teoria askorik eman baina konturatu gabe informazio asko jaso dut eta gauza desberdinak ikasi ditut.

Gainera, blog bat egitea eta gure iritziak plasmatzea asko gustatu zaizkit eta inoiz ez dut bat eduki. Beraz nire balorazioa oso positiboa da baina gauza negatiboren bat esateagatik; gustatuko zitzaizkidakeen programak gehiago ezagutzea gero irakaslea izatea nire gelan baliabide desberdinak ezagutzeko.

Azkenik, hemen uzten dizuet asko gustatu zaidan bideo bat eta ikt-ak ondo laburtzen dituela.

ESKERRIK ASKO!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario